sobota, 23 lutego 2013

Razempetki - gotowe!

Dziś chciałam pokazać skarpetki, które zrobiłam, biorąc udział w akcji "Razempetki". Oto one:


Jasne są dla męża, stalowe - dla mnie :)


Włóczka to First Class Rozetti, druty 3,5 mm. Projekt - Intensywnie Kreatywna 

Tak spodobało mi się robienie skarpet metodą od palców, że zrobiłam jeszcze jedną maleńką parę dla Młodszej:


Włóczka Sport Socks Red Heart, druty 2,5 mm.

I zaczęłam kolejną parę:


Powstaje z resztek wełen, które leżały w pudełku.

Dziękuję Wam za ciepłe słowa oraz za odwiedziny :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu!

Asia




6 komentarzy:

  1. Zrobienie skarpet to dla mnie magia - pełen podziw :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo - ja robiłam patrząc na film-instrukcję, i chyba tylko dlatego mi wyszły :) Robienie skarpetek bardzo wciąga :) I jest świetne do wykorzystania resztek włóczek :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale chamówa !!!!Tak sobie po prostu wszystko zniknęło !!!!
    No nic czas na nowo się odrodzić :) Pozdrawiam
    ps. skarpetki śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu - bardzo się cieszę, że odwiedziłaś mnie w nowym miejscu! A co do starego bloga - no cóż, stało się... Zanim odbuduję sieć znajomych, ech... zejdzie mi do lata...

      Usuń
  4. jak to zniknęło??
    kurcze,od początku czytałam Twojego bloga:/ to teraz będę dalej:)
    (kiedyś Galeryjka ME_GA)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Matko!!! Witam!!! Ale cudownie znów móc Cię czytać! I gościć w - na razie - skromnych progach :) Idę zaraz do Ciebie :)

      Usuń