wtorek, 29 grudnia 2015

Wpis poświąteczny

Święta za nami. To był piękny czas - czas spokoju, radości, czas spędzony z bliskimi.
Przed świętami, jak co roku, piekłam pierniczki. Córcia ochoczo pomagała:



Było ich dwa razy tyle, ile jest na zdjęciach. Później wszystkie zostały polukrowane, sporo dałyśmy w prezencie. Do podarunków dołączałam również choineczki, zrobione na szydełku:



Oczywiście, oprócz pierniczków, na naszym stole świątecznym zagościły również i inne wypieki oraz potrawy - praca nad ich przygotowaniem pochłonęła cały mój czas. Dlatego nie było mnie w świecie wirtualnym :)
Od córci otrzymałam sporo ślicznych rysunków. Chciałam jej również coś podarować - zrobiłam takie serduszko:


Choinki oraz serduszko zgłaszam do akcji WZW - to moje prace grudniowe. 
A na drutach mam duży projekt, który pomału dobiega końca - to sweter dla syna. Pokażę go wkrótce.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny oraz ciepłe słowa!
Miłego dnia!
Asia





3 komentarze:

  1. Wspaniałości! Cudne choinki i cudne pierniczki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym roku zaszalałam z pierniczkami .... i nawet Młodego udało mi się nagonić do lukrowania.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniczki superowe:)Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń